Bloggar jag rekommenderar starkt

NEVNARIEN.SE

En fotoblogg som jag älskar. Tjejen bakom bloggen är helt unik. Hon är 21år och bor i Jönköping. Hon är sjukt bra på att fotografera och man kan säga att det är hon och min släkt som inspirerat mig till att fotografera. Tjejen skriver sjukt bra och gör galet snygga designer.

Jag tycker att ni ska besöka hennes blogg för att hon är en bra bloggare och har en unik stil och talang.


DETVARMINDAG.BLOGG.SE

Killen är en toppen fotograf med ett öga för bild.



FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0