Bloggkurs på skolan

Hej på er. Nu sitter jag på skolan och har bloggkurs. Slutar klockan två och då ska jag hem och måla i min stuga. Kommer bli så himla skönt att få gå hem.
Dagen idag har varit jätte trevlig. Fått till en fin bloggdesign och jag har lyckats få till fyra inlägg.

I morgon tänkte jag skriva en del fototips eftersom att det är någon jag brinner för. Är dock inte så jättebra inom fototeknink ännu men jag kan bli och jag kan lära er. Tänkte också publicera lite bilder eftersom att det brukar jag alltid för när jag bloggar på andra bloggar.

Om ni har några frågor om mig eller om fotografisk bild kan ni alltid fråga mig så får jag se om jag kan svara på frågorna.

Ses i morgon KRAM!


FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0