Ellinor på berget




MODELL: Ellinor Lindblom
FOTO: Sebastian PHILIP Bergström
UTRUSTNING: Canon EOS 450D + objektiv sigma 70-300mm

Tre bilder på min vän Ellinor Lindblom.
Bilderna är tagna för ett tag sedan men de är rätt cool men tanke på att det ser ut som att hon håller på att rammla ut från berget. Sedan var vädret och hon helt underbar den dagen så det blev helt fantastiska bilder.

KRAM!


FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0