Gräs strån i solsken




Det är svin kallt ute så jag täntke att jag skulle få bjuda er på tre gräs bilder jag tycker om.
Bilderna är tagna för någon vecka sedan och det var en utav de varmaste dagarna detta år. Tycker om den fina skärpan, färgerna och ljuset. Ljusstrålarna som lyser på gräset lyfter upp hela bilden.

Njut av sommar bildern så kommer jag inom kort med en bild bomb och ett inlägg där jag rekomenderar en del bloggar.

Kram...


FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0