Kanye West - Love Lockdown



Denna låt är så sjukt bra.
Jag har letat den hur länge som helst också kom den på radion igår och de sa vad den hette och jag höll på att dö av glädje. Har hört den ungefär två gånger på en två månader och aldrig lyckats få reda på vad den heter. Men nu har jag namnet och jag älskar den!!

≡ Ð∂ζξß ≡
Kram...



FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0