Blomman förmedlar en sommarkänsla, inte sant?


Tänkte bjuda på en sommar bild nu när den är juni och allt.

Denna bild är tagen för någon månad sedan så det är inte en sådan super ny bild men jag har inte visat denna för er.
Vad tycker ni om bilden? Har den rätta sommar känslan?

Idag har vi bloggkurs på skolan och det är rätt roligt. Får sitta och titta på bloggar och samtidigt blogga. Jag som redan har en annan blogg vet ju rätt mycket om vad man gör men en del saker tycker jag faktiskt att jag har lärt mig. Rätt roligt att titta på andra när de skriva också. Trodde inte att det var så många killar som skulle vara med på bloggkurserna men det var det. Två tjejer och sju killar.

Tänkte blogga igår kväll men jag hade annat jag var tvungen att göra. T.ex. att måla om vår stuga. Blev väldigt fint och jag är nöjd. Idag ska jag måla rött och sedan måla tak. Har gjort ett uppdrag till mig själv att jag ska ha gjort klart renoveringen i stugan innan den 11 juni då det är skolavslutning.

Nu ska jag klicka mig in på Klara och Lollo´s bloggar och se om de har skrivit något trevligt.


≡ Ð∂ζξß ≡
Kram...


Postat av: Sebbe testar!

Nu testar jag och kommentera!

DATUM: 2009-06-03 | KLOCKAN: 11:36:54
BLOGG: http://dazeb.blogg.se/

FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0