Välkommen till min fotoblogg

Hej! Trevligt att just du hittade till min blogg. Är du intresserad av fotografering har du kommit till rätt blogg.

I bloggen kommer jag att skriva om mig själv som fotograf och mina blandande intressen.


Ett intresse som står mig närmast är fotografering. Jag har växt upp med en pappa som alltid tyckt om fotografering och en släkt som alltid haft en släkting som varit intresserad av fotografering. Jag brinner verkligen för fotografering och det är någon som också kommer att bli mitt livs jobb inom en snar framtid.


Räkna med en hel del privatliv och fototips.


Kram Sebastian!



Postat av: Klarius

Hejhej!Fin blogg.

// Klarius

DATUM: 2009-06-02 | KLOCKAN: 10:24:56
BLOGG: http://klarius.blogg.se/

FOTO
- Jag fotar med min CANON EOS 450d, Kameraväska
- Svarar gärna på någon fotofråga men kanske inte kan svara på allt.

DESIGN
- Alla mina bloggdesigner kodas av mig!
- Jag gör beställnigsdesigner för en rimmlig summa som bestäms av mig!
- Jag gör inte några gratisdesigner.
- Jag gör designutlottningar när jag har tid, så va med och tävla vettja! [länk]

KOMMENTAR INFO
- Tänk på vad du skriver.
- Dumma kommentarer raderas.
- Jag kan få reda på vem du är via din IP som du lämnar vid skicknning av kommentar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0